BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 4, 2010

hari raya pertama 2010

 
 ni gambar pd hari raya pertama, x banyak sngt gambar pd hr ni. aku poon x beriya2 bsiap dgn baju baru. lps mandi sunat raya... aku pakai baju klawar jer. x excited pon. Mak bapak aku dah xde. Raya srupe x raya je. Kami adik bradik x brkumpul pd hr raya prtama. Kak yah pon tgh sibuk bsiap nak balik Muar, rumah mertua dia. so yg akan tinggal di rumah tu pd hr raya pertama... aku, anchor dan adik ( suami adik si Nuar keje). tp smpat la aku tangkap gambar2 kenangan pd hr raya pertama buat tatapan smue hehehe.

 


 abg Long ( yg pakai baju2 hijau smue anak kak yah) dah rupe mcm YB la plak hehehe.
 kak yah tgh sibuk mlayan kerenah anak2 dia
 hehehe baju raya pertama aku... BAJU KELAWAR!!!
 alalalaala  comelnye abg Long dok tolong siapkan adik2
 biasa la anchor... konon2 nak buat lawak la tu ekekeke
 alamak wafiq.... seksinyerrrr hehee
 baju raya Wafiq yg prtama :)
 Syafiq... yg tgh x puas hati ngan makyan.
 abis la snack aku huhu
 mcm x de ape2 yg brlaku je huhu
 dah siap!!! diorg dah ready nak balik Muar hehehe
 manisnye kakak pakai tudung :)
 anak2 kak Yah
 Syafiq memang suke bgambar nih hehehe
 ecececeeh
 Humairah... anak bongsu kak yah ( stakat ni ekeke), dah mcm smurf je aku tengok hehehe
sebahagian drpd cucu2 arwah Bidah dan arwah Abu Bakar hehehe

1 comments:

ILA HAFIZ said...

hahahaha dah nak hari raya haji dah yan oi.. baru dpt tgk gambar raya puasa kat blog.. :)