BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 1, 2011

hari jadi boss

salam,
dah lama aku x update blog ni kan :). sori la weyh. aku kesibukkan. kadang2 balik rumah.... bw keje balik. kadang2 rase nak tido. kadang rase nak dngar lagu je sbb penat sngt hehehe.

hmmm... hr ni aku nak citer pasal kitorg buat suprise party utk bos aku 23 jun hr tu. hehehe sbenarnye officers yg plan nak buat smue tu. kitorg just contribute duit utk hadiah. kek dan mknan smue officers yg handle. Strawberry layer cakes yg diorg order amat la sedap skali. memang first class la. x terlalu manis tp cukup manis dan masamnye. memang best giler aku mkn. laksa yg officer masak tu ok... tp cair skit ( tp...sbg org yg x pandai masak. aku diam aje la hahahaha)

haaaa ni la gambar kek dia:
 cantik!!!....kan hehehe

ni pinggan kwn aku nih
haaa... ni la aku pnye pinggan. abis dpt part tgh skali muahahahaha. sedap gilerzzzz

haaaa officer aku kata dia order kek kat blog ni :

http://azdelight.blogspot.com/

memandangkan memang sedap, so aku promote la kat blog aku ni dgn harapan smoga tokeh kedai kek ni akan sntiasa mnjaga kualiti kesedapan kek dan service yg baik smpi bila2.

0 comments: