BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 7, 2010

koleksi brooch aku ;)

aku memang suka kumpul brooch. x perlu mahal2... yg murah pon ok janji aku suke... x smestinye cantik. klu aku dah suka tu... x cantik pon x pe hahaha. aku pakai anytime je aku nak. mcm2 colour aku ade. aku jaga smuenye dgn baik :). x smue brooch aku beli... ade yg org hadiahkan. aku masih simpan brooch yg Nyah beli masa dia pg umrah. aku juga masih simpan brooch silver yg arwah mak aku bagi pd aku smasa aku masih menganggur di kampung. smuenye aku syg. skrg koleksi aku dah makin bnyk hehehe :)

koleksi lama....




koleksi baru... (baru beli td) hehehe

 aku suka brooch yg mcm ni... nampak mcm candy... yum3 hahaha



yg ni Mona yg tolong pilihkan ;)


yg ni pon sama...Mona yg tolong pilihkan ;)

ni harga dia rm 19 lbh. aku jarang beli yg harga mcm ni. biasanye 3 biji rm 10 hahaha. tp yg ni... bentuk dia aku x de lg. Mona yg pilih colournye hehehe;)

3 comments:

ILA HAFIZ said...

wowwie... :) hobi terbaru ke?

Siti Muthiah said...

nak satu..xleh satu..lima pun xpe...

azian_ab said...

ila: ni hobi lama la. sejak dah mula keje hehehe

muthiah: dua singgit...dua singgit... dua singgiiitttt!!!! hahahaha