BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 18, 2009

berjogging di Taman Empangan Batu















Gambar2 ni masa aku pg jogging kat Tmn Empangan Batu. Aku memang suka pg sini. sinyi je... tenang. tp x brani pg sorg2. al-maklum la Ulu Yam ni.... mcm2 citer kita blh dngar. baik kes2 bunuh, eksidennye x masuk lagi kes2 mistik ni. berdiri bulu roma... aku ckp korg. pengalaman aku sendiri trserempak ngan 'something2' pon seolah2 mengesahkan citer2 tu. tp ape pon... kita kena beranikan diri jgak krn kita spatutnye takutkan Allah lbh dr sgala2nye. tp aku ni brani2 takut jgak la hehehehe. tu pasal la aku pg dngan anak buah aku ( buat teman hahahaha). sbenarnye tempat ni cantik tau. tp ptg kitorg pg ni...suasana berjerebu skit. well... ni gambar dah lama ( beberape bulan dah...), anak buah aku pnye pasal la. dah lama aku mintak gambar ni. dia asyik lupe je. hangin btol aku.


1 comments:

MUMMY ILA said...

huhu....panjangnya story dia.. hehe
:) seronok merah dpt tuan dia.. :)