BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 22, 2009

AJW 24 jam

sbhgn perbualan aku dan member aku yg gilakan lelaki sepet tu!!! utk hari ini... ( dr pagi sehingga sblm kol 1 td). renung2kan la btapa minat gila minah ni kat AJW tu. haaaiiihhh....

mesej 1

member: arini bz la  :(

member: xleh nak tgk jaewook

member: :((

aku: ;))

member: :P

member: nak tgk gak!!

member: x bermakna rasanya

member: xde semangat nak wat keje
 
aku: what.................................................................................................................................................................................................................................................................ever laaaaaa


aku: :P

member: :))
 
 
mesej 2
member: uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :x
member: akhirnya...semangat dah dtg

member: kena gak tgk bf

member: :))

aku: blah

aku: :p

member: eh pesal x leh bukak blog awak

member: erm..sy x sabar nak baca

member: coretan awk pasal sy & bf sy

member: :D

member: :x
 
 
mesej 3 ( dia dah baca blog aku dah )
 
member: hensem ke AJW?.... ohhh noooo...noooo...noooo... not my taste at all... tp sbb taste dia... hensem la tu.....( iyekan aje laaa...)


member: :))

member: hensem laaaaaaaaaa
 
member: :D
 
aku: :p
 
aku: x hensem
 
aku: sepet
 
member: padan la dgn i yg sepet skit ni
 
member: :))
 
mesej 4

aku: haaaaa dah bnyk kali dah sy try ckick...dia tulis profile not available jgak


aku: *click

BUZZ!!!

member: ye

member: haha

member: tgh menatap bf ni
member: sape punya tu?

member: sy ke awak

aku: awak la

tengok tu!!! aku ym dia pon blh x perasan sbb leka sngt tengok bf dia yg SEPETSSSS tu. angiiin je...


mesej 5

member: semalam sy tgk KBS


member: apa ye rancangan tu

member: sy lupa

member: ada donghyuk

member: ala hensemnye dia

member: sopan je

member: :))

ayahngku: :p

member: suka tol sy tgk donghyuk tu

member: muka dia bersih je

haaa!!! dia dah beralih arah ke????

mesej 6

member: hati i berbunga2 youuu

aku: nape

member: sbb dpt tgk jaewook  ohh!! tidak. dia masih setia rupenye.

member: i rasa tgh bercinta dgn dia

member: sedar x sedar dah 48 tittle video sy dah cek & buat metadata

member: semangat tol wat keje disamping jaewook :D

member: :))

aku: ceh

aku: x abih2

member: :))

AJW je.... hehehehe. dia ckp la mcm mana pon. aku x kan minat kat mamat mata sepet tu. dah la sepet...x hensem plak tu wakakakakaka

2 comments:

MUMMY ILA said...

hahahaa... apa ni?? identiti tidak dirahsiakan.. kahhh.. susah la lepas ni ramai yg add sy ngurat sy.. camne nak bgtau AJW ni..sure dia sedih ...huhu

azian_ab said...

dah...dah btolkan dah